Aomassai - a titokzatos és egzotikus ékszer

Nem is olyan rég lehetőségem nyílt megismerni egy új parfümöt, aminek a nevét a címben láthatjátok. Afrika hangulatát hivatott felidézni, a fűszeres, nyers, különleges, kicsit veszélyes, kicsit kalandos, teljesen távoli és egzotikus világot. Engem teljesen magával sodort az illat, már csak azért is, mert felidézte bennem egykori afrikai kirándulásaim emlékét, hangulatát, rám tett, életre szóló, hihetetlen hatását. Gyakorlatilag kijelenthetem, hogy ezek az utazások megváltoztatták az életemet, szemléletemet. És azt érzem,  hogy jobb irányba!

Szóval, ezt a parfümöt én rögtön kapcsoltam egy nyaklánccal, amit mostanság készítettem, és a 3D sorozatom egyik kiemelkedő tagja. Így lett a nyaklánc neve is Aomassai.


És, ahogy beharangoztam, a nyaklánc tükrözi is azt a nyers valóságot, amit az illat, és maga a fekete kontinens is képvisel. Különleges, nem alakoskodik, nem akar többnek mutatkozni mint a valóság. Jelen van, és ember nem megy el mellette megjegyzés nélkül. Mert valamit mondania kell, hozzá kell szólnia, kapcsolatot kell teremteni Vele, az ékszerrel!



Nem visel álarcot, nem hivalkodik holmi színekkel, gyöngyökkel, ívekkel. 
Nem, ő maga a nyers valóság, az izgalom. A só és a bors, a nyers forma. A különlegesség. 



Azoknak ajánlom, akik fel merik vállalni önmagukat teljes meztelenségükben, nem óhajtanak az ékszerek álarca mögé bújva többnek mutatkozni, mint amik valójában.
--------------------------
(Készült rézből, bőr szálon függ. Egy szem karneol és egy kagyló ékesíti.  ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése