Leszerződtettem egy komplett stábot... avagy kalandozás a montázsok világába 1.


Amikor ezeket a képeket elkészítettem, nagyon izgatott voltam, hiszen korábban az volt a legnagyobb bajom, hogy nincsenek modellek a közelemben, és az ékszereim teljes pompája egy ragyogó lányon, asszonyon mutatkozik meg. 

Ez a mostani képsorozat, naná hogy játék, de hogy őszinte legyek, tök jó játék, hiszen eljátszhattam annak a gondolatával, hogy az ékszerem bármit helyettesíteni tud: díszt, lámpát, csillárt, diadémot, fülvédőt, de persze ennek, akárcsak az ékszerkészítésnek, csak a fantázia szab határt. A montázsok jópofák, élettel teltek, és szépen kiemelik ezt a két ékszert, amivel kísérleteztem. Köszönet ezért az ELLE-magazinnak, mert ő keveredett a kezembe! Enjoy!
Ajánlom figyelmetekbe, annál is inkább, mert a szív-nyaklánc még szerető gazdáját keresi! 
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése