Ünnepi nyakék született!














Mostanság készült néhány új ékszerem, de a mai sikeredett talán a legjobban.
Vagy különlegesebbre, mint általában szoktak az ékszereim, nem tudom, ez most nagyon tetszik.
Reggel már látni lehetett, hogy bizony nem fogunk sokat lófrálni az utcán, a kisfiam köhögött, náthás lett, így elmatattunk itthon.
Csak úgy, minden cél nélkül kezdtem horgolni, a nagymamámtól jól begyakorolt mozdulatokkal, majd ezt alapul felhasználva alakítottam ki a nyaklánc fő alkatrészét. Ez most valami új dolog, ilyet még sosem próbáltam, így meglehetősen izgatott voltam, hogy mi kerekedik ki ebből. Szépen, és főleg lassan, kerekedni kezdett a dolog. Formát öltött a kezemben a horgolvány, majd a gyöngyök hozzáadásával egy igazi nemes és ünnepi nyakék kelt életre a kezemben.
Smaragdzöld, de sajnos nem smaragd gyöngyöket használtam fel a nyakék díszítéséhez, két okból. Mert nagyon jól megy a rézdróttal, és mert a minap ezt sikerült megvennem a kedvenc gyöngyös boltomban. És még sokáig elbabráltam vele, míg a láncot is elkészítettem, majd a fülbevalót is megálmodtam, majd megvalósítottam. De úgy érzem, megérte azt a sok időt, amit belefektettem.
Mellékelek képet, bár sajnos nem adja vissza azt a hangulatot, amit a valóságban sugároz az ékszer. De azért igyekszik!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése