Karkötelék

Úgy tűnik, hogy most a karkötők kerültek terítékre!
De nem ám a kis finom csajos karkötők, hanem a nagy, kemény, odab@..ós státus-karkötők, amik mellett nem lehet elmenni szó nélkül.



Ez már a Facebook-os hozzászólásokból is látszik, mert ezeknél mindenki úgy érzi, hogy valamit kommentelnie kell. Az előző ékszereknél, azoknál a csajos, csipkés, cuki kis édességeknél (amiket legalább olyan szenvedéllyel és odafigyeléssel készítettem!) nem sokan érezték, hogy valami megjegyzést oda kell vetniük, mert nem nyomta szíven őket (egyszerűen csak szerették őket) ... ezek a mostaniak mások. Mások, mert én is más vagyok... változom folyamatosan. A lelkem nyitott könyv előttetek, azok előtt, akik ismeritek az ékszereimet, mert követhető a változás, az irány, az érzelmi töltöttség. Az alkotás meztelenség, és ha engedem, hogy a belsőm irányítson, akkor bizony levetkőzöm alkotás közben nektek.

Ezek a színes kövek elvarázsolnak engem, és nyilván az energiájuk sem utolsó - hatnak rám, és hatnak rátok, azokra, akik viselitek őket.


Ez a mostani karkőtő szívem több bugyrát is megmozgatta: a réz övveret egy nagyon régi, kedves barát kézimunkája, mostanra sikerült ékszert álmodnom belőle. A krobo-gyöngyöket még én magam hoztam haza Ghanaból, amikor kb. tíz évvel ezelőtt ez az elérhetetlen álmom valóra vált, és azóta is élő bizonyítéka annak, hogy ki kell tartanunk álmaink mellett, mert érdemes! A türkíz felugrott középre, hogy hangsúlyossá tegye a kompozíciót, ő Kínából érkezett, személyesen nekem.



Ennyi a személyes érintettség.
A végeredmény egy elég ütős darab, amit egy nagyon vagány csajon tudok elképzelni, akit nem nagyon érdekel a környezet visszajelzése, szereti önmagát, van stílusa és ízlése, és nem követi vakon "last minute" trendeket, divatot. És ezzel együtt varázslatos, gyönyörű, intelligens, és humoros.
Majdnem olyan mint én... :)

Magam is kíváncsi vagyok, hogy milyen újabb csecse-becsék születnek ezt a vonalat követve, nekem nagyon tetszenek ezek az erőteljes ékszerek, amik többet mondanak egy átlagos schmuck-nál. Most valahogy fontosabb lett a jelentés, a mögöttes tartalom.
Hát így van ez: dolgozom az ékszereken, dolgozom magamon, és így változunk szépen, remélhetőleg értékesebbek, tartalmasabbak és különlegesebbekké válva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése