Amikor a színek diktálják a tempót

Van úgy, hogy nem akarok dolgozni, de a kezem nem bírja, türelmetlen, és én magam is olyan kíváncsi vagyok, hogy mit hozok ki egyik-másik ékszeremből, hogy csak dolgozom, dolgozom, megállás nélkül.
Ismeritek ezt az érzést, ugye? Ájulásig hajt a belsőd, mert a kíváncsiság, vagy ihlet, vagy hívjuk aminek hívjuk, nem enged karmaiból...

Ezek a karkötők így születtek, pedig teljesen másban vagyok mostanság, de kicsit fáj a kezem, bizonyára kicsit belefáradtam az előző formákba, és vágyom az újat. Egy emberöltő nem elég ahhoz, hogy minden technikát, minden ötletet, minden kis apró tervet megvalósíthassak... kicsit szomorú is vagyok emiatt, de cserében kihasználom azt az időt, amim van.

Ti hogy használjátok ki az időtöket?

Nos, a tarkabarka kollekció első pár darabja:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése