RIO - színek, gyöngyök, satöbbi!




Igen, van elképzelésem a divatról, stílusról, összhangról. És van elképzelésem az egyediségről és "mainstream"-ről is, hiszen mindenkinek van. És, igen,minden erőmmel próbálok, legalább a divat szintjén, ebből a főcsapásból kilépni, kicsit eltévelyedni, MÁS lenni, érdekes, furcsa, ódivatú, de mindenképpen önmagam.
Hosszú évek hibás bóklászása a divat kacskaringós világában megtanította nekem is, hogy önmagunk stílusát kell megtalálnunk, és nem az éppen aktuális divatot követnünk. Azokhoz a ruhákhoz már tudatosan nem nyúlok, amelyek tutira komplexust okoznának, kerülöm azokat, amelyek a testem előnytelen oldalát domborítják ki. Ez alap. Jó, persze néha egy magassarkút megkívánok, de aki ismer, azért érti, hogy veszett fejsze nyele...

Az ékszereim is ennek fényében születnek. Nem mainstream. Ha azt keresed, akkor már most elhagyhatod az oldalamat. Ezekbe a tárgyakba, ékekbe bele kell szeretni. Meg kell találni belső énünkkel együttrezonáló húrját, magunkévá kell tenni. Nem csak úgy felakasztani az ékszertartóra, a többi füli mellé, mint egy újabb strigulát, nem - hanem egybe kell olvasztani a személyiségünkkel, hogy együttsugározzon velünk. Igen, tudom, kissé nagyképűen hangzik, de legyünk őszinték: ha valaki felvállalja azt a missziót, hogy különlegeset alkot, akkor legalább legyen nagyképű hozzá, nem? 
Tisztában vagyok azzal, hogy az ékszereimet nem szereti mindenki, hogy sokaknak ez sok, ez nagy, ez fura, de hiszen pont ez a jó. Mert akik szeretik, azok viszont rajonganak is érte. És én a sok lakonikus, mosolytalan viselő helyett (igen, a biznisz az biznisz, de én nem üzletasszony vagyok!) én a boldog, ugráló, kisebb tömegeket választom. Akik engem választanak, és az eufóriát. 
És ez az eufória nem csak egy napig tart!


Ez a karkötő egy nagy térképachátot, egy korált, egy csiszolt achátot foglal magába, sok-sok üveggyöngyöt, és ghánai krobo-gyöngyöket. Elég nagy maga a karkötő, túl sok egyéb fukszot nem tűr meg maga mellett. Egy egyszerű ruha, és akár státust is szimbolizáló karkötő elegendő ahhoz, hogy a megjelenéseddel is kikommunikáld, ki vagy.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése