Az alkotás felelősséggel jár - The responsability of beeing an artist

(see english version below)

Ha az ember alkotásra adja a fejét, akkor az nem csak öröm, hanem felelősség is. Felelőssé válok azokkal szemben, akik az én alkotásaimat választják. Felelős vagyok azért, hogy egyedi ékszereket készítsek, hogy csak jó minőségű ékszereket adjak ki a kezemből, hogy jó minőségű anyagokkal dolgozzam. Tartozom azzal a rajongóimnak, hogy folyamatosan fejlesztem magam, hogy mindenben lépést tudjak tartani, és ne csak egy iparos maradjak, hanem a tökéletes készségek birtokában szárnyalhasson a képzeletem mindenki legnagyobb örömére... 
Én ezt fogadtam meg az új esztendőre - tanulás, fejlődés, munka és még egy kevés munka...
Remélem nem bánjátok!


Egy medál - virág és achát, és egy gyönyörű műalkotás!

Rézvirág-medál, Zitacsek-nyelven megfogalmazva!


Beeing an artist is not only pleasure and fun, but responsabiliy! I am reponsible of what I promise for those, who are choosing my art! I am responsible to make one-of-a- kind jewelries, I am resposible to make a very good quality jewelry, I am responsible to use good materials, to choose quality stuff, to learn and improove my skills.


I am responsible of what I am creating!

And this is what I can promise for this year: learning, improoving my skills, work, work, and a little bit more work...
Hope, you don't mind...









Enjoy, and send me a convo, if you want to know more about this piece!
I can send  my jewelries internationally, feel free to write, if you are interested!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése