Karkötőben monszun idején






Nem sok élményt nyújt ez a monszunos időszak, de dolgozni lehet. Illetve semmi mást nem nagyon lehet, így dolgozom...
Néha kisüt, akkor ismét rádöbbenek arra, hogy nyár van, majd zuhogni kezd, olyankor meg majd' mindegy, mert ha összefüggő esőfüggöny van, nem nagyon lehet élvezni a szabadtéri tevékenységeket.
Várom a nyarat, az igazit, és közben tekerem a drótot, pakolgatom a gyöngyöket, készítem az ékszereket. Neked már van Zitacsek-ékszered??

Mára, kedvcsinálónak, ezt az ónix-karkötőt hoztam nektek.
Egy gyönyörű, csiszolt ónixot foglaltam bele ebbe az igazán alkalmi darabba!
Bár ismerek olyanokat, akiknek minden alkalom megfelelő egy gyönyörű ékszer használatához. Megvallom, én is ilyen vagyok, azt veszem föl, amihez éppen kedvem van, nem nagyon törődöm az alkalommal, és titeket is erre biztatlak!
Mi teremtjük az alkalmat, és most itt az alkalom!






Olvass tovább!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése