Hej, hej, te fülbevaló...


Nehéz ügy egy szép fülbevalót kiválasztani, ráadásul olyat, amelyik minden alkalomhoz illik, vagy egy alkalomhoz nagyon. Vagy nagyon izgalmas, vagy nagyon szexi, vagy egyszerűen csak nagyon jól áll.

Milyen fülbevalót viseljünk?

Nekem nagyon sok év kísérletezésembe került, míg rádöbbentem, avagy
felismertem, hogy az én alkatomhoz, stílusomhoz, ízlésemhez milyen jellegű fülbevaló illik.
Mert egyáltalán nem mindegy, hogy milyen. Ha kerek az arcunk, akkor azt szeretnénk, hogy nyújtson, ha hosszúkás, akkor ellenpontozni kell, ha kicsit szögletes, akkor inkább a nőiességet kell kiemelni, ha túlságosan romantikus, akkor egy kis sportos vonalat is be
lehet hozni, és akkor még az alkalom, amire keressük, szóba sem jött!
Szeretnék segíteni ebben nektek (és egyben magamnak is), úgy, hogy felvonultatom a fellelhető fülbevalókat, és megnézzük, hogy melyik kinek illik.
Amiket ma készítettem elő, nagyvonalúak, gazdagok, inkább alkalomra valók, és olyan lányoknak, nőknek ajánlom, akik nem szeretnek rejtőzködni. Ezek a díszek feltűnőek, csillogóak, színesek, és nem is kicsik... vállalni kell őket, tudni kell viselni, tudni kell együttlétezni velük.
Íme az első adag:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése