Hirtelenkék


A gyöngyös boltban egyszerűen csak úgy jött felém ez a kék cseh üveggyöngy, nem nagyon volt választásom, így kifizettem, és hazahoztam.
Elképesztően kék volt, mint a tenger egy forró nyári délutánon, mint egy zavarba ejtő ember mély kék szeme, amikor érdeklődve néz rám... pedig nem is nagyon szeretem a kéket! Fura szerzet az ember!
Letettem az asztalra, és csak nézegettem, hogy ebből vajon mit tudok majd készíteni, és már megint feleslegesen vásároltam meg valamit... Első gondolatom az volt, hogy majd a barátnőm kislányainak csinálok belőlük valami ékszert, a gyerekeknek amúgy is minden jól áll. Aztán mégsem történt semmi.
Majd a már korábban bemutatott technikát folytatva elkészült ennek a láncnak az alapja. Szép volt, de kellett bele valami ütős...és íme, így került bele ez a gyönyörű hirtelenkék gyöngy, ezzel kilépve a megszokott barna-pasztell színvilágból. Aztán mellé álmodtam egy fülbevalót is, hogy teljes legyen az együttes, és azóta egy gyűrű is készült, hogy teljes legyen a kínálat! (erről majd később teszek fel képet, még nem sikerül lefotóznom!)
Hát itt van, remélem nektek is bejön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése