És mi lesz a pasikkal? Férfiékszerek nem csak férfiaknak!
















Még mielőtt beleélnétek magatokat, csakis ékszer és kiegészítő-kérdésről van szó!
Ezen a területen majdnem minden a nőkről szól, és persze ez alapvetően nem nagy baj (bocsi az elfogultságomért!), de ha nagy ritkán megáll előttem egy pasi, és megkérdezi, hogy "és nekem mit tudsz ajánlani?", akkor csak irulok, pirulok, és bizony nem tudok erre mit mondani. A minap is így jártam egy kiállításon, fotózás, két modell, egy lány meg egy fiú, a lányra ontottam a mindenféle szépségeket, és a fiúra semmit nem tudtam adni, pedig szeretett volna valamit...






















Ekkor még nem világosodtam meg, de jött egy divattervező, és megkért, hogy csináljak egy pár mandzsettagombot egy ismerősének. Én erre nem mondtam nemet, mert szeretem a kihívásokat, és ezerrel elkezdtem kísérletezni... így megszülettek az első férfi-ékszereim.
És, mivel már jól ismerem magam, ígérhetem, hogy újabb kreációk is érkeznek! Úgyhogy, kedves férfiak, eljött a ti időtök!!! Mellékelem a fotókat, csodáljátok meg őket ti is!



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése