Stilizált csikóhal "zitacsek"-módra



Hétvégén meglátogattuk pereputtyostól az Tropicarium-ot, és nem csak a gyerek, hanem én is szájtátva néztem a természet tökéletes teremtményeit. Cápa, krokodil, rája, csikóhal, színes akvarellszerű tarkabarka világ, korálok, vízinövények - ez még úgy is csodálatos, ha az ember életében nem először lát ilyesmit. Hát még egy kisgyereknek, aki oda van a tododilért, és a naagy cápa a nonpluszultrája a nagyságnak és vadságnak, és a ..ája, mert hogy az "r" még nem annyira megy nekünk...micsoda izgalmas elektromosság van a levegőben!
A csikóhal nem is nagy, nem is vad, nem is olyan látványos, de annyira valószerűtlenül nem evilági lény, hogy meghatott, megihletett, haza hoztam magammal a szellemiségét.

"Márpedig ilyen állat nincs!" - mondja a székely a zsiráfra, és maximálisan egyetértek vele, de ez a csikóhalra is érvényes.

A természet mindenható, és mi, alattvalók, csak csodálkozni tudunk a nagyszerűségén!

Készült rézdrótból, üveggyöngyökkel, utólag ezüstöztettem, végül antikoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése