Kétszer kettő néha...

























Talán dicsekvésnek tűnik, talán kicsit magamutogató ez a bloggerkedés, de hogyan osszam meg a munkáimat, ha nem így? És hogyan tudjam meg, ha fejlődöm, ha javulok, ha tetszik, amit csinálok, hacsak nem úgy, hogy visszajelzéseket kapok tőletek?
Kell nekem a visszajelzés, a vélemény, hiszen ez hajt előre... Tessék kommentelni, kritizálni, regisztrálni (az nagyon!), és irkáljatok ...

No, most, hogy elmondtam a gondolataimat, térjünk vissza az ékszerekhez.
Ez a két szett azért került egy posztba, mert hasonló, drótos technikával, hasonlóan letisztult formavilággal bírnak. Egyszerűek, elegánsak, de cseppet sem rejtőzködőek!
Egyiket ónix és fekete üveggyöngy díszíti, a másikat türkizek, és mindkettő ezüstözött rézdrótból készült. Nekem mindkettő nagy kedvencem!

(Már többször leírtam, de nem elégszer: drótékszereimhez magam ezüstöztetem a drótot, így bizonyos vagyok abban, hogy tiszta réz és ezüst az alapanyaga. Allergiás tünetekre kicsi az esély, persze, van aki ezt is meg tudja lépni... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése