Réz vs. ezüst, avagy az ízlések labirintusa

Gyakran, és főleg sokan kérdezik tőlem, hogy már csak rézből fogok ékszereket készíteni, vagy lesz ezüst vagy ezüstözött ékszerem is?
Tudom, a közízlés dirigál, determinál, én meg homlokegyenest megyek a közízlésnek a rézdrótjaimmal meg a formáimmal! Mi sem meglepőbb! Én ezt a vonalat képviselem évtizedek óta. De van erre kézzelfogható válasz is.
A rézdrót lényegesen olcsóbb mint az ezüst, vagy akár az ezüstözött, és miután én még csak kis elsős tanuló vagyok, bizony a rézdrót tökéletesnek bizonyult begyakorolni a különböző formákat, tekeréseket, csavarásokat.

És a jó hír: bennem is megszületett az igény, hogy ne csak réz, hanem ezüst vagy ezüstözött ékszereket is készítsek, mint a nagyok, akik már tudják, hogy mit lehet eladni, minek van kereskedelmi értéke, mit visz az ékszerkedvelő közönség. Tanulok, na!
Tehát lesz, és ami még fontos: bármelyik rézből készült ékszeremet el tudom vinni a galvanizálóba, és ha úgy jobban tetszik, ezüstöztetem!
Tehát, ha ez ezidáig gondot okozott, akkor mostantól már nem! Mindent el tudok készíteni akár réz, akár ezüstözött drótból, csak szóljatok!
És amit még fontos tudni: az ezüstözött ékszer pontosan úgy viselkedik, mint az ezüst, tehát aki allergiás, az is használni tudja, nem okoz gyulladást, és nem kopik le, mert egy elég vastag réteget kap, ami még az évek múlásával sem csökken. Na jó, néha le kell tisztogatni, de az ezüstöt is!
És ezzel a kínálatom megduplázódott, és ettől én is nagyon izgatott vagyok. Pénteken megyek a galvanizálóba!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése