LÁNCMOZAIK



És akkor jöjjenek az ünnepi nyakékek!
Kicsit eldramatizáltam ezzel a kombinéval, de annyira tetszett, és szerintem rendkívül dögös egy félig csupasz nő nyakában egy ilyesféle nyaklánc! De én pl. garbóval is hordom, és úgy is nagyon jól néznek ki, és legalább olyan szexisek is, csak rám is rossz hatással van a modern szépségipar...
De térjünk vissza a nyakláncokhoz.
A bal felső,
"rézvirág" nyaklánc teljes egészében horgolt, egy szép és viszonylag egyszerű virágformát képez, 0,3 mm-es vörösrézdrótból készült.
Szerintem korosztály-független darab.
A jobb-felső nyaklánccal -
"görög dráma" névre kereszteltem el - elbíbelődtem egy keveset, a medál nekem leginkább görögösnek tűnik, a láncrésze pedig csavarásokkal, tekerésekkel oldódott meg, amitől az egész nyakék sokkal gazdagabbnak és elegánsabbnak látszik. Mint ami...mondhatjuk ezt is, hiszen rézdrótból készült, és az értéke nem az anyagában, hanem a belefektetett munkában rejlik. És munka bizony volt vele bőven.
A bal alsó egy igazi, klasszikus nyakék, a
"smaragd titka" bármilyen ünnepi ruhához el tudom képzelni. Sötétzöld csiszolt üveggyöngyökkel gazdagodott, és egy szép szatén ruhához csodálatosan illeszkedik, gyönyörűvé varázsolja és kiemeli a női nyakat.
A mintája visszafogott, de mégis árulkodik a belefektetett munka és ötlet.
A jobb alsó, hematittal gazdagított
"szitakötő" nyaklánc egy nagyon kedves, könnyed, hétköznapokra is viselhető, de egyáltalán nem hétköznapi lánc.
Folytatom majd a sorozatot a többi elkészült munkákkal, láncokkal és karkötőkkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése